Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Η ντρίπλα των ονείρων (oi fatses)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΡΟΥΚΑΤΟΥ
22-3-1968
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Η μέρα μου σήμερα δεν πήγε όπως την είχα σχεδιάσει.Προσπάθησα να κάνω την τρίπλα που τόσο καιρό σχεδίαζα πάρα πολλές φορές αλλά το αποτέλεσμα ήταν συντριπτικό. Μπέρδευα τα μπούτια μου και έτρωγα τα μούτρα μου.Αισθάνθηκα τόσο άχρηστος! Οι κερκίδες δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν και να με αποκαλούν ανόητο.Δεν έχω ξανανιώσει μεγαλύτερη ντροπή στη ζωή μου. Μου είχαν κοπεί τα πόδια, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί! Τέρμα, ως εδώ και μη παρέχει! Είμαι ένας αποτυχημένος. Δεν έχει νόημα η καριέρα μου χωρίς αυτήν την τρίπλα! Θα τα παρατήσω. Από εδώ και πέρα, τέρμα το ποδόσφαιρο!



17-5-2998
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Πόσος καιρός; Ίσα με τριάντα χρόνια έχω να σου πω νέα! Χαρούμενος από τη μία που ξανάρχισα να σου γράφω, αλλά δυστυχισμένος για τη μίζερη αυτή ζωή μου. Γέρασα, έγινα μεγάλος άνθρωπος! Αλλά αυτό δεν έχει σημασία! Η ζωή μου είναι τόσο διαφορετική από παλιά! Είμαι ένας τεμπέλης, το μόνο που κάνω όλη μέρα είναι να τρέχω στα καφενεία.Οι καλές εποχές για μένα έχουν τελειώσει προ πολλού. Ίσως έφταιγε η εμμονή μου με αυτήν την τρίπλα. Ήμουν άχρηστος! Ούτε μια τρίπλα δεν μπορούσα να κάνω. Θυμώνω πολύ με τον εαυτό μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: