Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Η ντρίπλα των ονείρων (farsala lovers)

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 1968
Μπήκα στο γήπεδο για πολλοστή φορά με σκοπό να πετύχω την τρίπλα των ονείρων μου. Το ξαναπροσπάθησα, αλλά "η μπάλα δεν μου έκανε το χατήρι".

Τετάρτη 2 Μαρτίου 1973
Σήμερα, ξανά σε μια προπόνηση της ομάδας μου προσπάθησα να κάνω την ονειρεμένη μου τρίπλα, αλλά, δυστυχώς, για άλλη  μια φορά δεν τα κατάφερα. Συνέχισα τις προσπάθειες, αλλά όλες είχαν κοινό αποτέλεσμα: "να φάω τα μούτρα" και να τραυματιστώ σοβαρά.

Τρίτη 8 Μαρτίου 1980
Στο γήπεδο, σήμερα, άρχισαν αποδοκιμασίες από τους φιλάθλους, καθώς άρχισαν να φωνάζουν κοροϊδευτικά συνθήματα και με "γιουχάριζαν". Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσει η ψυχολογία μου, να νιώθω ανίκανος και να μην μπορώ να αποδώσω στο γήπεδο. Όμως, τους δικαιολογώ, γιατί η τρίπλα έχει ακόμη μείνει ποθητό όνειρο.

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 1982
Προσπάθησα για μια φορά ακόμη να κάνω την τρίπλα, χωρίς αποτέλεσμα. Κι ο προπονητής άρχισε να με προειδοποιεί ότι θα με βγάλει από την εντεκάδα ή θα με διώξει τελείως από την ομάδα.

Τετάρτη 8 Μαΐου 1986
Δεν τον άκουσα τον προπονητή και σήμερα μου ανακοινώνει ότι πρέπει να αποχωρήσω σύντομα από την ομάδα. Ακούγοντάς τον απογοητεύτηκα πολύ και άρχισα πια το ποτό και την καθιστική ζωή.

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 1998
Σήμερα, καθώς καθόμουν στο καφενείο και έπινα, είδα τον Μπλάνκο να εκτελεί την ονειρεμένη μου τρίπλα. Σηκώθηκα κι έτρεχα γύρω από το μαγαζί πανηγυρίζοντας για κείνον, σαν να ήμασταν ένα πρόσωπο.   

Δεν υπάρχουν σχόλια: