Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Η ντρίπλα των ονείρων (forever young)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΡΟΥΚΑΤΟΥ

Πέμπτη 14 Μαρτίου 1965
Αγαπητό μου ημερολόγιο
Εδώ και μια βδομάδα έχω που προσπαθώ να πετύχω αυτήν την ονειρική τρίπλα. Τα βράδια δεν με πιάνει ο ύπνος. Κάθομαι και σκέφτομαι πώς θα την καταφέρω. Σήμερα το πρωί έκανα 3 ώρες προπόνηση και πάλι τίποτα. Αλλά τώρα που ξεκίνησα, δεν θα σταματήσω. Σε λίγες μέρες πλησιάζει ο αγώνας. Πρέπει να τα καταφέρω…

Τετάρτη 20 Μαρτίου 1965
Αγαπητό μου ημερολόγιο
Αύριο είναι ο αγώνας. Νιώθω Α-ΠΟ-ΤΥ-ΧΗ-ΜΕ-ΝΟΣ. Δεν έχω καταφέρει ακόμα την τρίπλα της ζωής μου. Νιώθω ότι το όνειρό μου θα σταματήσει εδώ. Μια ευκαιρία ακόμα, αύριο. Αν δεν την αξιοποιήσω, τέλος. Δεν θα ξαναμπώ στο γήπεδο.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 1965
Αγαπητό μου ημερολόγιο
Απέτυχα. Η καριέρα μου έχει φτάσει στο τέλος της. Σήμερα προσπάθησα να ξανακάνω αυτήν την τρίπλα. Έπεσα, όμως, κι έφαγα τα μούτρα μου. Νομίζω έχω κουραστεί πλέον. Το όνειρό μου δεν έγινε πραγματικότητα. Επιπλέον, έχω και τους συμπαίκτες μου να με κοροϊδεύουν και να με υποτιμούν. Σήμερα ήταν η τελευταία φορά που μπήκα στο γήπεδο.

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 1998
Αγαπητό μου ημερολόγιο
Πέρασαν χρόνια από τότε που σε πήρα ξανά στα χέρια. Σήμερα αισθάνομαι ξανά την ανάγκη να γράψω. Νιώθω μια τεράστια ικανοποίηση. Χθες ήμουν στο τσιπουράδικο του Σωτηράκη και καθώς παρακολουθούσα έναν αγώνα στην τηλεόραση, είδα αυτό που ήθελα να πραγματοποιήσω χρόνια. Αυτήν την φανταστική τρίπλα των ονείρων μου να γίνεται πραγματικότητα. Αισθάνθηκα τόσο μεγάλη ευχαρίστηση που σηκώθηκα, με δυσκολία, από την καρέκλα και άρχισα να ζητοκραυγάζω. Νιώθω λες και ήμουν εγώ αυτός που την έκανε. Αισθάνομαι τον ίδιο ενθουσιασμό με τον Μπλάνκο της εθνικής Μεξικού που πέτυχε αυτόν τον άθλο.
Ωστόσο, ίσως είναι η τελευταία φορά που σου γράφω, καθώς αισθάνομαι να βαραίνω όλο και πιο πολύ. Βλέπεις δεν είμαι το νιάτο της δεκαετίας του 1960 που μάγευα τη γειτονιά με την μπάλα στα πόδια. Κατάντησα 120 κιλά και – το χειρότερο – με σοβαρές καρδιακές παθήσεις. Αντίο, λοιπόν, ημερολογιάκι μου, τώρα που είδα την τρίπλα μου να γίνεται γεγονός μου αξίζει και να πεθάνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια: