Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Η ντρίπλα των ονείρων (crazy girls)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΡΟΥΚΑΤΟΥ

ΤΡΙΤΗ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 1958
Εδώ και πολύ καιρό έχω στο μυαλό μου μια διαφορετική και εντυπωσιακή τεχνική την αέρινη τρίπλα . Όταν θα προσπαθήσουν οι αντίπαλοι στο γήπεδο να με κλείσουν με τάκλιν τότε εγώ θα κρατήσω τη μπάλα σφιχτά ανάμεσα στους αστραγάλους μου, θα τη σηκώσω ψηλά και αφού μαζέψω τα πόδια και το σώμα μου θα τους ξεφύγω αφού περάσω ανάμεσά τους σαν αέρας. Την τρίπλα αυτή την έχω από μικρός στο μυαλό μου και την έχω μελετήσει αρκετά κάνοντας μερικές παραλλαγές .Για αυτό σε κάθε προπόνηση προσπαθώ να την εκτελέσω σωστά ώστε να μπορέσω να την πραγματοποιήσω στον αυριανό αγώνα.
  
ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 1958
Σήμερα ήρθε επιτέλους η μέρα για τον μεγάλο αγώνα .Η αντίπαλη ομάδα είναι αρκετά δυνατή. Έτσι ο σημερινός αγώνας είναι η ευκαιρία μου να αναδείξω τις ικανότητές μου και να πραγματοποιήσω το όνειρο μου να πετύχω την αέρινη τρίπλα .Στους προηγούμενους αγώνες  που επιχείρησα να την πετύχω δεν τα κατάφερα αλλά σήμερα πιστεύω ότι θα είναι η μέρα μου και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχω.
  
ΠΕΜΠΤΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 1958
Τελικά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενα όχι μόνο δεν κατάφερα να πετύχω την αέρινη τρίπλα, αλλά έχασα τη θέση μου στην εντεκάδα .Απογοητεύτηκα ο ίδιος αλλά απογοήτευσα και τους φιλάθλους μου και το μόνο που κατάφερα ήταν να εξευτελιστώ .Πλέον νιώθω ότι το όνειρο μου έχει σταματήσει και η καριέρα μου ναυαγεί .Αισθάνομαι ότι το ποδόσφαιρο για μένα έχει τελειώσει άδοξα αλλά η αέρινη τρίπλα θα είναι πάντα στο μυαλό μου.
  
ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 1998

Σήμερα όπως και κάθε Σάββατο πήγα στο τσιπουράδικο που συχνάζω για να παρακολουθήσω τον αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος του ’98 .Σε κάποια φάση του αγώνα είδα τον παίκτη της εθνικής του Μεξικού Μπλάνκο να πραγματοποιεί αυτό που δεν κατάφερα να κάνω παλαιότερα την αέρινη τριπλα . Έμεινα ακίνητος μόλις είδα τον Μπλανκο να σηκώνει με τα πόδια του την μπάλα και να φεύγει μαζί της περνώντας τους αντιπάλους .Τότε πετάχτηκα από τη καρέκλα και άρχισα να πανηγυρίζω κάνοντας το γύρο του θριάμβου .Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ότι ήμουν εγώ ο ίδιος που είχα καταφέρει να εκτελέσω αυτή τη τρίπλα και αισθάνθηκα δικαιωμένος .Αυτή η φάση με γύρισε αρκετά χρόνια πίσω……

Δεν υπάρχουν σχόλια: